Toimituskunta: Raine Koskimaa, Jonne Arjoranta, Usva Friman, Frans Mäyrä, Olli Sotamaa, Jaakko Suominen (toim.)
Tekninen toimitustyö ja taitto: Jonne Arjoranta
Korjausluku: Tanja Välisalo
Lataa koko vuosikirja yhtenä PDF-tiedostona tai EPUB-tiedostona.
Sisällys
Kansi, julkaisutiedot, sisällysluettelo.
Johdanto
- Raine Koskimaa, Jonne Arjoranta, Usva Friman, Frans Mäyrä, Olli Sotamaa, Jaakko Suominen: Johdanto, 1–3. (pdf)
Artikkelit
- Tanja Sihvonen: Tilan tuntu: Grand Theft Auto V ja paikantumisen politiikat, 4–20. (pdf)
- Jaakko Kemppainen: Marginaalista valtavirraksi – indie-pelien vuosikymmen, 21–37. (pdf)
- Lilli Sihvonen & Anna Sivula: Klassikoksi rakennettu – erään lautapelin historia, 38–51. (pdf)
Katsaukset
- Sara Sintonen: Lasten oma pelisuunnittelu osaksi opetusta: esiopetukseen suunnatun pedagogisen tuotteen kehittämisen lähtökohtia, 52–60. (pdf)
- Pauli Hulkkonen: Katsaus kotimaisiin lauta- ja roolipelijärjestöihin, 61–65. (pdf)
Kirja-arvostelu
- Jonne Arjoranta, Marko Siitonen & Tanja Välisalo: Lankoski, Petri, ja Staffan Björk, toim. (2015). Game Research Methods: An Overview, 66–67. (pdf)
CC BY-NC-ND 4.0 Kirjoittajat ja Pelitutkimuksen vuosikirja 2016
978-952-03-0269-6 (EPUB), 978-952-03-0268-9 (PDF)
www.pelitutkimus.fi